2 sierpnia 2008

Zakładki z książki ;)

Dwie zakładki zrobione na forumowe wyzwanie zakładkowe:



Tło to brutalnie wyrwane kartki z baaardzo starego wydania "Dzieci kapitana Granta". Nigdy tego nie czytałam i teraz juz raczej nie przeczytam ;D
Nawiasem mówiąc, pierwszy raz robiłam coś w tych kolorach i spodobało mi się 8) Chyba popełnię parę drobiazgów w tych barwach :). Na szczęście mój Wen pogryza pod stolikiem ołówki i ma się dobrze 8).
Na dzisiaj żegna Was złoto-brązowa Mea (i jej Wen).
xoxo

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Boskie zakładki ^^ Właśnie się tak zastanawiałam skąd wzięłaś to tło ;D
Musisz jeszcze zamieścić nasze prezenty itp. ;)

;**

sensibilite pisze...

hmmmm czy ty przypadkiem nie zgapiłaś ode mnie adresu? ja tego nie lubię więc uważaj...
początki niezłe

Michalina pisze...

Adresu nie zgapiłam, nie znałam wcześniej twojego bloga, a na forum zalogowałam się już po założeniu mojej strony ;)