8 października 2008

Jesiennie

Tak się jesiennie na dworze zrobiło ... Tak ponuro, rzadko wychodzi słońce. Ale mimo to, lubię jesień, te dywany złotych liści i zapach wieczornego powietrza ^^. I takie mi się zdjęcie cyknęło, z rozpędu ...
Żywy dywan ^^.
No i przy okazji stworzyłam parę jesiennych rzeczy :D Albumik czekał od daaawna już, pomysł był, z czasem było gorzej, ale wyszedł xD. Taki clean&simple, ja to już chyba inaczej nie umiem robić ;)
Baza malowana i chlapana kawusią :D Tak jak ten scrap:

Scrap robiony na co weekendowe mini-wyzwanie z Krejzolkami moimi =* Wg. mapki od Nulki :*

Mogę się trochę pouskarażać ? jestem padnięta po treningu Moze ktoś zna naprawdę dobry sposób na zakwasy ? Będę całować po stópkach xD
Tyle na dzisiaj, lachony i inne xD
Ament
xoxo

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

I to przez tą fote ja musiałam czekac tyle czasu, aż się wreszcie ruszysz ? xDD No fajnie, ale ja za jesienią nie przepadam ... Tak ciemno, zimno i przygnębiająco... No a albumik i scrap boski ^^ Ciekawe co bd. na następnym scrapowym wyzwaniu xD Trzeba fotki wywołać xDD ^^ Buź. =** Martyś =*

Enrique V. pisze...

Nice pictures... i dont understand so much but pics talk by themeselves


Przyjemne obrazy!!

Anonimowy pisze...

Miśka! Tobie tutaj jakieś `ludziochy z innych planet` piszą xD. Tzn. chodzi mi o tego ludzika co zna angielski xD. Taak. Miśka ja normalnie dostaje ONS ^^ jak widzę tę Twoją fotę (obrazek 6 dzieciÓchy). ^^. Boooska ; **.

Ale i tak anglik wymiata. Bo nie rozumie ^^, ale komentuje ;* Respect, nie Miśka? xD

A! I ta jesień. Nie ważne jaka pora roku! Ważne z kim spędzona x33 M&M + K.Sz (mooże ^^).

Lov. Luśka <33

adeluchna pisze...

świetne:) scrapek super! muszę wykorzystać tą mapkę na jutrzejszym spotkaniu w poznaniu:)

co do zakwasów - połknij z 2-3 wit C powinno pomóc:)