14 listopada 2008

PIF

Aby wziąć udział w zabawie należy spełnić kilka prostych warunków:

1) należy posiadać własnego bloga;

2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzyma mały, ręcznie robiony prezencik;

3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;

4) za to musisz "zapłacić" - umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dać szansę 3 kolejnym blogowiczom na złapanie prezenciku (tym razem od Ciebie) :)Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

Złapałam PIF-a u Dorki ^^ Ktoś chętny ? ;]

3 komentarze:

hasior pisze...

Ja, ja, bardzo chętna jestem :)
Juz umieszczam podobnego posta u mnie na blogu :)

kigabet vel Ki pisze...

i ja ... bo choć szczęście śpi jak jeż ... to widać, że się udało :)

Anonimowy pisze...

To, i ja skorzystam :) (zamieszczam zabawę na bloogu) :) pozdrowienia:
Przemek (www.szydelkowo.bloog.pl)