23 lipca 2009

Holidays

Witam wszystkich serdecznie po powrocie :) Z wakacji właśnie wróciłam. Niedaleko byłam, bo na działce u kumpeli, ale bawiłyśmy się świetnie ;)
Parę migawek:





A, jeszcze jedno. Justt zaprosiła mnie do wyspowiadania się.

4 miejsca, w których mieszkałam:

- mieszkam ciągle w tym samym ;)

4 miejsca, do których lubię wracać:

- Pietrzykowice, moje ulubione

4 ulubione potrawy:

- spaghetti wegetariańskie z groszkiem :mniam:
- wegetariański burger-gigant z miejscowego Mr.
Hamburgera (można się cudownie ubrudzić xD)
- sałatka z kapusty pekińskiej i groszku
- pieczone lub duszone ziemniaki

4 potrawy, których nie znoszę:

- wszelakie mięsne

4 pasje:
- scrapbooking
- taniec
- projektowanie i szycie
- czytanie :)

4 miejsca, które zwiedziłabym mając taką możliwość:

- Portugalia
- Argentyna
- Prowansja
- Grecja (Santorini)

4 programy/seriale, które lubię:

- Brzydula/Brzydula Betty
- Dr House
- Gossip Girl
- One Tree Hill

4 miejsca pracy:

- szkoła xD

4 rzeczy, które chciałabym zrobić/przeżyć:

- Skoczyć na bungee
- Zwiedzić ww. miejsca ;)

4 ulubione filmy:

- Billy Elliot
- Duma i Uprzedzenie
- Światła sceny (te końcowe obroty ...)
- i wiele innych ;)

4 ulubionych wykonawców:

- Green Day
- Muse
- Linkin Park
- i wiele innych xD

4 rzeczy, które sprawdzam po wejściu do internetu:

- mail
- moje blogi
- forum
- gadu

I to by bylo na tyle :)
xoxo

Brak komentarzy: