24 listopada 2009

Rozdawnictwo świąteczne :) + starocie krawieckie

Wiem, że nie wszyscy wchodzą na mojego drugiego bloga, toteż pokazuję tutaj rzeczy, które ostatnimi czasy uszyłam (jest tego więcej, ale parę rzeczy nie było dla mnie i nie mam zdjęć). Dwie sukienki, dwie spódnice ołówkowe, jedna maxi i jedna falbaniasta.







Teraz tak patrzę - to jest mój setny post na tym blogu. Szkoda by było przegapić taką okazję, więc organizuje takie małe rozdawnictwo - nagrodą będzie coś zrobionego przeze mnie, zapewne coś szytego (ale co, to niech już zostanie niespodzianką), bo na scrapowanie ostatnio nie mam materiałów. A że zbliżają się święta ... to może będzie to coś w tym klimacie właśnie ;)
Zasady takie jak przy candy, komentarz + info na swoim blogu. Zapisywać się można do 5 grudnia, 6 odbędzie się losowanie.
Mam nadzieję, że znajdzie się parę chętnych ;)

20 komentarzy:

Justt pisze...

Oj, oj, oj. To się trzeba zgłosić :) Pierwszaa! :D
Nie myśl, że się chętni nie znajdą;D

AvaKava pisze...

Ta druga sukienka jest po prostu boska! Im dłużej na nią patrzę tym bardziej ją kocham.
Zgłaszam się oczywiście bardzo chętnie :)

ALEXLS pisze...

To ja tez chetnie sie zapisuje:) Raz juz u Ciebie wygralam piekne cukiereczki wiec wiem ze warto!! Pozdrawiam!

timboctou pisze...

ło matko! szyjesz takie boskie rzeczy?! normalnie czapka z głowy! pięknie! zazdroszczę talentu okrutnie :P

eska pisze...

ja chętna! ^ info wstawię, ofc.

ps. masz jeszcze takie kiece jak ta ostatnia do sprzedania? ^^

Ullalala pisze...

Falbaniasta najlepsza ;)

No i zgłaszam się, a co ;P
(choć to, ze na swoim blogu napiszę, to chyba tak dużo nie da, chyba nikt tam nie zagląda, bo rzadko cokolwiek piszę, ale ok ;P)

Ewa pisze...

hmm...niespodzianka suuperaśnie biorę udział

raeszka pisze...

piękne rzeczy szyjesz, a i kartki śliczne, chętnie spróbuję szczęścia u Ciebie w losowaniu :)

Edzia pisze...

och ja jestem bardzo chętna:) Masz dryg do igły - naprawdę:) pozdrówka

ta Magda pisze...

ooo, to i ja się znajduję, jako chętna :)

Kasmatka pisze...

Jesteś mega zdolna!
Uszyć takie cuda, wow!
Oczywiście, że się zapisuję i zaciskam mocno kciuki:)

barbaratoja pisze...

Oglądałam Twoje ciuszki na tym drugim blogu, ślicznie szyjesz. Mieć jakiś drobiazg od tak uzdolnionej osoby... oczywiście chciałabym

mordka pisze...

To i ja spróbuję:)

oura512 pisze...

Jestem chętna :)

aventia pisze...

Zazdroszczę Ci talentu do szycia! Naprawdę cuda robisz :)

I oczywiście zgłaszam się do candy :)

G-a pisze...

Ustawiam się w kolejce:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

eda pisze...

chętni sie zawsze znajdą a szczególnie na takie cuda !

Aneladgam pisze...

Wcięło mnie, że tak fantastyczne rzeczy szyje tak młoda osoba... Nie mogę się oprzeć, i z wielkim ukłonem dołączam do chętnych.

Aneladgam, http://lylis.blox.pl

milqin pisze...

Slicznie szyjesz, lubie odwiedzac Twoje wszystkie 3 blogi :)
Zdjecia tez sa super, tylko taka drobna uwaga, nie wiecie co z nogami zrobic? ;)

Anonimowy pisze...

supr holka :))