24 stycznia 2009

Kołysanka...


Tę oto nagrodę otrzymałam od Juunki ;*
Zasady przyznawania nagrody są takie:
Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym", bez których nie można żyć, a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom, których blogi lubimy/odwiedzamy.

No to żeby mieć już z głowy ...
1. Książki. Bez względu na to jakie, gdzie, kiedy i dlaczego czytam - jestem od nich całkowicie i nieodwołalnie uzależniona.
2. Słodycze - no co ja na to poradzę, że lubię, a skoro nawet od nich nie tyję, to co mam sobie szczędzić ? xD Najlepiej lubię czekoladę, a już z nadzieniem pistacjowym albo miętówkami - uwielbiam bezgranicznie ^^.
3. Muzyka. Rany, co ja bym bez niej zrobiła ? xD Aktualnie na tapecie jest jak widać "bella's lullaby". W różnych odsłonach ;)
4. Taniec. W każdej postaci, czy to hip hop, czy klasyka - uwielbiam ćwiczyć i już.
5. A niektóre moje uzależnienia zmieniają się bardzo szybko, zależnie od tego co ostatnio widziałam. Jeśli chodzi o film, tymczasowo jest to "Another cinderella story" i "Duma i uprzedzenie", książkę "Twilight" + cała reszta serii (to jest przerażające jak ta książka pochłania xD), a muzyka - wszelakie soundtracki (teraz z Just Dance i wyżej wspomnianego Kopciuszka - dobre do ćwiczeń ;)).

Uff, nie było tak źle xD
Z dalszym przekazaniem wstrzymuję się na razie.
To na tyle, chwilowo z craftowych rzeczy zajmuje się takimi, których pokazać nie mogę.
xoxo
PS A kto już czytał - "Ach ci zarozumiali posiadacze volvo...'' xDD <3>

1 komentarz:

Juunka pisze...

Aaaa!!! Bella's Lullaby po prostu kocham! Ale tę krótszą wersję ;] I w ogóle soundtrack twilight świetny jest ;D