3 października 2009

Młody..

Witam ludziska ;)
Dawno mnie tu nie było, a to ze względu na kompletny brak weny scrapowej. Szyłam i szyłam, ale na papierze jakoś nic nie chciało wyjść.
A ponieważ w tym względzie niewiele się zmieniło, toteż dzisiaj moje próby z dziedziny fotografii ;)

Wiem, że mistrzostwo świata to nie jest xD Ale wciągnęło mnie i mam nadzieję sobie po troszku ćwiczyć i poprawiać warsztat ;)

W roli 'modela' mój brat starszy, nazywany Młodym.
Na początku był strasznie negatywnie nastawiony (a przecież ja jestem niefotogeniczny, a nie chce mi się, a jeszcze mnie w koszule ubierać będziecie ... xd), a jak przerabiałam zdjęcia to było 'Dłuugo jeszcze?' ;D

No to przechodząc do rzeczy..










I jeszcze ostatnie moje miłości:

Coldplay - Hunting High And Low (oryginał w wykonaniu A-HA też jest całkiem niezły, ale głos Chrisa po prostu wymiata....)



Only Supertition

10 komentarzy:

Justt pisze...

O żesz ty.. Na pierwszym zdjęciu to tak jakby Tobie brodę dorobić;D
No kopia normalnie.

ALEXLS pisze...

Super zdjecia! Brat nie musi wiedziec;), ale przystojniak z niego i na dodatek bardzo fotogeniczny:)

Drycha pisze...

jak nie doczytałam, że to twój brat to tak patrzę... kurde Mea tak ucharakteryzowana? XD
tak na pierwszy rzut oka:P


on niefotogeniczny? ;) mówisz, ze ile ma lat? ;) weź go wyślij do Wwy do mnie na sesyjkę ;D ustawimy się jakoś ;) kiedy mój M. będzie w pracy ;))))

Bloodflowers pisze...

No zdjęcia świetne, mowię to po raz 3 ^^

'Hunting high and low' to jedna z moich ulubionych Coldplay, " Only Superstition" to już wogóle.

Ostatnio wchodzę do M1 a tu " The Scientist" leci...mrr <3

no ;*

Grouchy-Snaper pisze...

Dlaczego to, do cholery, jest Twój brat? xD

PożeraczeCzasu.pl pisze...

Masz cholernie przystojnego brata :x

meririm pisze...

No żesz brata to co najmniej pozazdrościć! Ciacho normalnie!

Rybiooka pisze...

Oj tak brat fotogeniczny, B&W udane
na jednym szkoda że kapelusz uciety.
Ale próbuj próbuj próbuj !!

Natalia pisze...

NOm brat pierwsza klasa normalnie:)
Jest bardzo fotogeniczny i niech nie marudzi;)

jestemszeptem pisze...

super brat! niesamowicie przystojny. :)