31 sierpnia 2009

Friday, I'm in love :)

Hej hej,
bardzo proszę, żeby dziewczyny, które wylosowałam odezwały się do mnie. Czekam do środy i będę musiała wylosować kolejne dwie osoby.

Wybaczcie, że ostatnio dodaję tak mało prac, jakoś wena mnie opuściła.
Być może za niedługo coś zrobię, i tak muszę jeszcze jednego wędrującego oscrapować (tylko zdjęć brak).

A tymczasem:

The Cure - Friday I'm In Love

Tak mnie wzięło :)

xoxo

PS Cudowne kolczykowe candy tutaj :)

3 komentarze:

alexls pisze...

Mea! Adresik juz przeslalam! Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu checi i weny!


alez ja sie ciesze..... W pracy pewnie dzis bedzie wszystko z rak wylatywalo;)P

grazka-1 pisze...

Na szybki powrót weny pomogą cukiereczki ode mnie :-)) gratuluję wygranej i proszę o adres. (grazka23.blox.pl)

alexls pisze...

Hej!
Paczuszka od Ciebie dotarla juz bezpiecznie do mnie:) Bardzo serdecznie Ci dziekuje za prezenciki! Jestem zachwycona! W wolnej chwili zamieszcze stosowana notke u mnie blogu! Pozdrawiam!