21 lutego 2009

Nigahiga.

Ktoś zna ?
Ja sama poznałam ich jakiś czas temu i od tego czasu często szukam nowych filmików. Jedno jest pewne - są przerąbani xDD.
Oczywiście, to jest zabawne dla ludzi z tak skrzywionym poczuciem humoru jak ja, ale trochę ich jest, więc sama chyba nie jestem ;D.

Moje dwa ulubione:
How to be gangster


How to be emo


Uwielbiam tę zieloną piłkę :hahaha:

I jeszcze na koniec - parodia Twilighta (kochaaaam :lol2: ):


Za jakiś czas coś pokażę, ale jeszcze trochę musicie wytrzymać xD.
xoxo

PS Serdecznie zapraszam na www.scrap-paradise.blogspot.com - nowy grupowy blog scrapujących nastolatek ;)
PPS Candy u Eweliny :D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A kto pierwszy ci o nich powiedział ? no kto ? xDD nie no ale kolesie są przerąbani i od takich filmików doszli to tego ze kręcą swój film xDD
xoxo
K.

Anonimowy pisze...

No kto? No ja xD ;PP Jeśli coś to może być odpowiedzialność zbiorowa xD